trešdiena, 2014. gada 2. jūlijs

Angel & Devil 3. DAĻA (Dēmons spogulī)

Es viņu paklausīju un nevēru vaļā acis. Pēc kāda britiņa viņš lika atvērt vaļā acis. Man priekšā bija spogulis un es tajā redzēju sewi, tikai savādāku...
-Tā taču nēsmu es?
-Tā esi tu! Tev patīk?
-Ko! Nē! Ko tu esi ar mani izdarījis?! Kā tu varēji?! Tu, tu...
-Nomierinies, es neko nēsmu izdarījis, šis spogulis tikai parāda kā tu izskatītos ļauna...
Es nevarēju parunāt... Mani spārni bija sarkani kā lāva, tie bija asi. Manas acis mirdzēja kā dimanti un es pati, es pati biju notraipīna ar asinīm. Man mugurā bija sarkanbalts ar melnu kostīms un mans smaids bija ļauns, uz galvas man bija 2 dzeloņi,ragi sarkanā krāsā. Man pašai bija no sevis bail. Jutu kā manam ķermenis pieskaras Alexa rokas, tās saķēra manu vidukli.
-Paskaties cik tu esi skaista, tu izskaties kā mana daiļava. Vai tad tu to nevēlies?
Alex sāka man skūpstīt kaklu, sajūta bija patīkama. Es pagriezos pret viņu un teicu:
-Es nezinu... Sķiet jauki būt tādam kā tu, naw likumu, naw pienākumu... Dari ko gribi... Bet es tiešām nezinu..
-Būt labam, tas nemaz nesagādā baudu, jums vienmēr ir jāpilda savi pienākumi, bet šeit ik katrs uzdrīkstas darīt ko vien grib... 
-Dod man laiku...
Es redzēju kad Alex nejutās diez ko laimīgs, es piegāju pie viņa un noskūpstīju viņu.
-Atā...
Alex neko neatbildēja un palika stāvot. Es pacēlos spārnos un lēnām lidoju uz debesu pusi, pagriezos atpakaļ lai vēlreiz no Alexa atvadītos, bet redzēju kad tur vairs neviena nebija.
Tikmēr Elles miteklī kur atradās Alex
-Aaaaa...Pie velna! Kāpēc viņa vienkārši nevar pateikt kad grib būt tāda kā es! Aaaaaa....
Alex trakoja. Viņš svaidīja, lauza un dedzināja mēbeles. Viņš nespēja samierināties ar to kad Andžela nespēj pateikt kad grib būt tāda kā viņš.
-Kas notiek ar to meiteni?! Viņa ir kā radīta lai būtu tāda kā es. Vai tiešām viņa neredzēja kā laistījās viņas sarkanās acis, kā piestāvēja viņai sarkanie spārni, kā viņa bija apšļakstīta ar asinīm un viņai tas piestāvēja?! Viņa ir dzimusi lai būtu ļauna, es jau spēju iedomāties viņu dzerot asinis, galinot cilvēkus,ēdot dzīvniekus, darot ļaunu citiem... Aaaaaa...
Man ir vienalga, es darīšu visu lai viņa būtu tāda kā es...
Turpinājums sekos...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru