otrdiena, 2015. gada 19. maijs

Labākam vakaram 2 ❤

Starp mums nekā vairs nebija, viss bija beidzies, bet tewi tas neuztrauca, tu alki pēc manis, tu alki manu asiņu! Katru reizi kad es kravāju mantas, tu piespiedi mani pie sienas! Tu turēji manas rokas tik cieši lai man nesāpētu, bet tā lai es neizrautos ārā. Šoreiz tu mani iegrūdi gultā un uzrāpies virsū. Es trakoju un centos tikt laukā, bet tu ignorēji visus manus kliedzienus un sitienu. Tew vajadzēja mani! Te un tagad! Tu uzreiz ķēries klāt manai viss vājākai vietai-kaklam! Tu to skūpstīji un kodi, kodi un skūpstīji! Tu visu darīji vienlaicīgi, bet es jau gulēju kā beigta. Savādi šķita tas, kad tu izbaudīji visu to tik pat ļoti kā es... 
Tā vietā lai novilktu man kreklu, tu to pārplēsi uz pusēm...Bikses novilki un, nu es gulēju tavā priekšā gandrīz vai kaila... Tu sāki skūpstīt manu vēderu un diezgan ātri ar lūpām uzbraucu līdz manām krūtīm... Tu saķēri manas krūtis un ātri attaisīji krūšturi... Es redzēju kā tu alki tās noskūpstīt, bet nē... Tu savaldījies un skūpstīji manas lūpas... Es jau biju visu aizmirsusi... Itin visu! Tu atkal apbūri mani un es atkal biju tikai tava...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru