otrdiena, 2014. gada 28. oktobris

Angel & Devil 19.DAĻA (Es esmu tas pats, Lūkass)



Kādu laiku Lexija ar Lūkasu runāja. Es dzirdēju kad viņi runāja par dēmoniem, eņģeļiem un vislabākajām ēstuvēm (tā es saucu vietas kur cilvēki atļauj dēmoniem viņus nogalināt). Es vairāk iegrimu savās domās un lūdzos lai Lexija neaiziet prom.
-Miss, dīvainīt, tev viss labi?
Lexija ierunājās.
-Jā, viss labi. Paldies kad apvaicājies.
Pasmaidīju Lexijai.
-Ahh… Bija jauki ar tevi parunāt, Lūkass, bet man nu jājiet! Jāpalīdz mammai.
-Es nevaru ar tevi?
Satraukumā dzirdot tos vārdus uzreiz ierunājos.
-Piedo, Aņdž, bet nē. Zini mātes un meitas vakars.
-Ak… Nu jā, mātes un meitas vakars. Tie ir svarīgi, tikai žēl kad man vairs tādas nav.
Telpā pēkšņi palika kluss, bet Lexija ilgi neklusēja.
-Nu labi, man nu jāskrien. Atā!
-Atā!
-Atā!
Vai šī diena varēja kļūt vēl sliktāka?! Nu Lexija bija aizgājusi un es atrados telpā ar puisi ar kuru gandrīz “mīcījos” šajā pašā telpā un vēl ļaunāk, tas viss notika VAKAR!
-Paklau, Lūkass… Par to vakardienu un par to pārtapšanu… Piedod…
Lūkass uzmeta man skatienu un vienā acumirklī atradās man tik tuvu kad spēju sadzirdēt viņa elpas dvaša skaņu.
-Tev nav man jāatvainojas. Aizmirsti to visu.
Viņš cēli, bet tomēr maigi man atteica.
-Vakardiena bija mana labākā diena kādu jebkad esmu piedzīvojis.
Viņš maigi pieskārās manai sejai lai aizliktu manu matu šķipsnu aiz auss. Bet es uzreiz noņēmu viņa roku no manas sejas un sāku nopietni runāt:
-Lūkass tev ir jāsaprot kad es nebūšu, nekad nebūšu tā kas ir gatava izģērbties asiņu pilnā virtuvē un vēl pie tam priekšā puisim kuru pazīstu tikai dažas dienas. Tas kad vakar notika, bija pavisam kas cits un tas nenozīmē kad mūsu attiecības ir kaut vai mazliet mainījušās, bet tagad es nezinu vai tevi mīlu… Vakar tu biji kas cits, tu biji cilvēks un es to cilvēku mīlēju, bet…
-Andžela, es esmu tas pats kas biju! Tas pats Lūkass kuru tu mīleji!
-Nē, tā nav! Tu neesi tas pats kas biji!
Lūkass saķēra manu roku un cieši skatījās man acīs.
-Es tevi saprotu, tev šķiet kad kā dēmons esmu pavisam cits… Vai mēs vismaz nevaram sākt visu no jauna?
-Piedod, bet nē… Man vajag laiku…
Viņš lēnām atlaida manu roku un kā migla izzuda…
Turpinājums Sekos....

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru