trešdiena, 2014. gada 22. oktobris

Angel & Devil 17.DAĻA (Mirstīgais Dēmons)



-Lūkass… Es…
Es gribēju kaut ko pateikt, bet nezināju ko. Lūkasa brīnumainās acis lūkojās manī un gaidīja kad pabeigšu savu teikumu.
-Lūkass… Kas… Kas tu esi?...
Lūkasa skatiens kļuva savādāks, viņa acis… Tās bija sarkanas un mirdzēja kā dimanti… Tās mirdzēja kā Alexa acis… Alex! Ak, Alex… Ko es viņam teikšu? Ko es teikšu par Lūkasu? Ak…
-Tagad tu redzi kāds es esmu. Pa pusei dēmons, pa pusei cilvēks…
Lūkasa teiktais mani iztraucēja un pagāja kāds laiciņš kamēr es sapratu par ko viņš runā.
-Bet kā tas iespējams?
-Daudzi dēmonu dzerot manas asinis, ielaida netīšām indi asinīs un es tā arī lēnām kļuvu par mirstīgu dēmonu…
-Tu gribi teikt kad esi tāds kā mēs, bet tikai nomirsi?
-Jā, bet asinis un spēks man vēl ir kā cilvēkam. Es ēdu cilvēku pārtiku un esmu tik pat vājš kā visi citi cilvēki…
Tas bija tik jocīgi, manā priekšā atradās dēmons kas nomirs, nevis paliks mūžīgs kā visi parastie dēmonu. Es sapratu kādēļ viņš šo visu pārcieš, kādēļ viņš ļauj dzert savas asins… Viņš ir savādāks kā citi cilvēki un tādēļ viņš nevienam tur nepatīk, bet šeit, šeit dēmoni viņam atļauj dzīvot un pieņem viņu tādu kāds viņš ir, taču ar norunu kad atļaus dzert parastajiem dēmoniem savas asinis…
-Tad… Nu… Tev arī ģimenes vairs nav?...
Lūkass novērsa skatienu un paskatījās uz savām rokām.
-Jā… Viņi domāja kad ir apdraudēti un pameta mani…
-Piedod, bet kā to saprast apdraudēti?
Lūkass paskatījās mani ar tādu skatienu kad gribētu pateikt “Tu to nezini?’’.
-Manas asinis ir visgardākais ko kāds dēmons ir dzēris. Un dēmoni ir gatavi darīt visu lai tās nobaudītu.
-Bet… Emmm…
-Tu esi īpaša…
Šie vārdi… Tie man jau krita uz nerviem, nu labi bija jauki to dzirdēt, bet kādas simts reizes, aaaa….
-Andžel, tu dzer manas asinis un baudi to tik ļoti kā neviens cits. Tu mani gribi!
Tie vārdi… Tie vārdi “Tu mani gribi”, tie iedūrās kā duncis dēmona dvēselē…
-Lūdzu… Lūdzu nesaki to vairs nekad…
Es nokritu ceļos un ar asarām acīs, lasīju visus stikla gabalus kas mētājās uz grīdas.
-Nedari to, tev tas nav jādara. Dod roku!
Lūkass padeva roku un es pieķēros, lai pieceltos. Kad biju piecēlusies Lūkass mani pievilka pie sevis un izdarīja to ko iepriekš. Es nepretojos un labprāt izjutu viņa smaržu, asiņu smaržu…
-Nedari to…
Lūkass noslaucīja manas asaras un gribēja mani noskūpstīt, bet es pagriezos un pa taisno gāju uz virtuves izeju, taču kaut kas man lika sirdij apstāties… Pie durvīm atstutējies stāvēja Alex! Ja nu viņš to visu ir redzējis? To visu kas šēit notika? Ak… Jau atkal esmu iekūlusies nepatikšanās! Sāk šķist kad tā ir jau mana profesija!
-Sveiks!
Centos pēc iespējas platāk pasmaidīt un tēloju tā, it kā nekas nav noticis.
-Sveika, dārgā.
-Amm... Umm… Ko tu šeit dari?
Atkal stulbi pasmaidīju.
-Nācu tevi meklēt.
-Ouu… Nu tad… Amm… Atradi!
Stulbi iesmējos. Pamanīju kad Alex mani uzmanīgi novēro un kādu brīdi kārtīgi vēroja Lūkasu. Ar izmisumu gaidīju kad Alex sāks jautāt par asiņaino grīdu un stikliem, bet nekā viņš tikai vēroja Lūkasu un Lūkass atbildēja ar tik pat draudīgu skatienu. Ieraudzījis skatienu Alex pārstāja vērot Lūkasu un atkal pievērsās man.
-Es no rīta pamanīju kad nebiji gultā, tāpēc pārbaudīju vannas istabu, bet tur tevis arī nebija. Iedomājos kad atnāci brokastīs un aizgāju uz virtuvi.
-Ak, tā… Nu skaidrs. Kā šodien gāja medībās?
Centos izdomāt citu sarunas tematu, bet šķita Alex manī vispār neklausījās jo atbildēja:
-Tas ir tas zēns? No kura tu dzēri asinis? Vai tas ir viņš?
Es neko neatbildēju, bija ilgs klusums līdz ko virtuvē ienāca kāda sieviete un sāka tīrīt sakaltušās asinis. Alex uz mani paskatījās un es sapratu ko viņš ar to skatienu gribēja pateikt, tāpēc kā viņš sāka iet es viņam sekoju. Visu ceļu mēs nerunājām un šoreiz šķita kad esmu lielās, lielās nepatikšanās…
Turpinājums Sekos...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru