sestdiena, 2014. gada 18. oktobris

Angel & Devil 15.DAĻA (Donora Zēns)


Viņa skūpsti, kodieni, pieskārieni… Tā vien šķita kad esmu kaut ko salietojusies. Bija sajūta kad viss riņķoja tikai un vienīgi ap viņu, ap Alexu. Viņa kodieni man šķita kā narkotikas, man patika kad viņš sūca manas asinis, man tas viss patika! Es gribēju vēl, bet viņš pārstāja…
-Lūdzu… Lūdzu, nē… Dari tā vēl, lūdzu…
-Nevaru, es nevaru.
-Kāpēc?
-Tu vari nomirt… Tu neesi neko ēdusi… Tev ir jāpaēd.
Es gribēju kategoriski iebilst, bet sapratu kad viņam ir taisnība. Negribēju uz sava kapakmens redzēt uzrakstu:
Andžela, Kritušais Eņģelis. Zaudēja dzīvību seksa laikā.”
NU, nē. Tādu uzrakstu es tiešām negribēju, tāpēc piecēlos un noskūpstīju Alexu, bet tad aizgāju gulēt.
Bija rīts! Biju labi izgulējusies un mugura nesāpēja. Alexa nebija, bet ieraudzīju rozi ar zīmīti.
“Dārgā, es būšu atpakaļ kad būsi pamodusies.’’
-Tu nokavēji…
Roze bija ļoti skaista. Sarkana un liela. Iegāju vannas istabā. Novilku kleitu un paskatījos uz muguru. Nebija nekā, kas liecinātu par vakardienu. Viss bija izzudis, tā pat kā Vilijams… Iekāpu vannā un palaidu siltu ūdeni. Tā tik bija bauda.
-Vai palīdzēt?
-Aaaa…
Tas bija Alex. Viņš mani pārbiedēja.
-Nekad, nekad tā vairs nedari!
-Heh, ja tu tā teiksi.
-HA, HA, HA. Ļoti smieklīgi!
-Piedod. Heh.
-Pagaidi, es tūlīt saģērbšos. Bet ko tu īsti gribēji?
-Nu… Domāju tev vajag paēst.
Taisnība, es esmu izsalkusi, nenormāli un gribu ļoti, ļoti ēst. Satinusies dvielī aizgāju uz istabu un paņēmu kleitu kas stāvēja uz gultas.
-Tā, tā ir ļoti skaista.
-Patīk?
-Jā, ļoti patīk.
-Tā ir vēl skaistāka, kad tā ir tev mugurā.
Tā tiešām bija. Es piegāju pie spoguļa un uzvilku melnas “laiviņas”. Alexa rokas apķēra mani no mugurpuses un viņš pieliecās lai iečukstētu man ausī kaut ko.
-Tu esi vienkārši apbrīnojama…
-Un tu arī.
Es pie sevis noteicu, bet tā pat sapratu kad Alex mani dzirdēja, jo vārdu vietā man pasmaidīja.
-Iesim?
-Kur?
-Nu uz virtuvi…
-Ak, jā pareizi, biju piemirsusi.
Gaitenī gandrīz neviena nebija, ja vien neskaita pāris donoru padauzas. (Meitenes/Zēni kas labprāt atļauj dzert savas asinis dēmoniem un no tā gūst baudu) Kad iegājām virtuvē, tur viss izskatījās ļoti skaisti. Pamanīju kādu zēnu kas ielicis galvu savās rokās neko neteica. Vienīgais ko varēju secināt bija tas kad viņš arī atļāva dzert savas asinis dēmoniem un iespējams bija transa stāvoklī. Alex atvēra ledusskapi un izņēma vienu asins pudeli.
-Ņem!
-Kas tas ir?
-Asinis, kas gan cits?!
-Tu gribi lai es dzeru asinis? Īstas asinis?
-Nu… Andžela, mēs dēmoni pārtiekam no tā un tu arī esi dēmons.
Alex atvēra vaļā pudeli un es uzreiz sajutu tās smaržu. Viņš pasniedz to man un es to izrāvu viņam no rokām.
-Mierīgāk, manu mazo dēmoniņ.
Kad pudelē nekā vairs nebija, sapratu kad jūtos daudz stiprāka nekā agrāk un sajutu tā zēna smaržu. Asiņu smaržu.
-Viņš, viņš…
-Ja gribi vari izdzert kādu lāsi no viņa.
Alex paskatījās man acīs un skaidri un gaiši lika man nodomāt: “DROŠI’’ Es piegāju pie zēna un iekodos tam kaklā. Viņš izdvesa skaņu, bet neko nedarīja. Kad atlaidu muti no viņa kakla, vairākas reizes piebikstīju viņam un cerēju ieraudzīt viņa seju. Pirmie trīs mēģinājumi bija izgāzušies, bet ceturtajā reizē viņš tomēr pacēla galvu un paskatījās uz mani. Redzēju kā viņš mani vēroja. Sākot no pirkstgaliem līdz matu galiņiem. Beidzot viņš ieskatījās man acīs. Sapratu kad ir izdevība uzsākt sarunu:
-Sveiks.
Plati pasmaidīju.
-Sveika… Tu esi jauniņā?
-Tā varētu teikt.
Atkal plati pasmaidīju.
-Un kas tu esi vai kā tu tāda kļuvi?
-Nuu… Kā visi saka esmu Kritušais Eņģelis.
-Kruti! Es arī gribu būt kā jūs, bet vienīgais ko varu darīt ir būt par tādu…
-Tu taču zini kad vari nomirt?...
-Jā, bet man tā pat ir vienalga. Tu esi skaista un jauka.
-Paldies, tu arī.
-Kurš no tiem abiem?
-Abi.
Pasmaidīju un cieši ieskatījos viņam acīs. Viņš atbildēja ar tādu pašu smaidu un skatienu.
-Andžel, ejam.
Alex ierunājās.
-Tevi sauc Andžela?
-Jā…
-Skaists vārds.
Viņš ieskatījās man acīs un ar lielām mokām piecēlās kājās, lai iedotu man buču uz vaiga.
-Paldies.
-Par ko?
Šokēti viņam jautāju. Bet atbildi tā arī neuzzināju. Pēkšņi attapos kad biju ārā no virtuves un ar Alexu gāju uz istabu. Tas zēns bija ļoti jauks, bet es aizmirsu pajautāt kā viņu sauc, bet pats jocīgākais bija tas kad Alex atļāva viņam mani nobučot un pat neizdvesa ne skaņas. Šķiet tas laikam ir kāds kārtējais dēmonu likums, ko man ir jāzina…
 Turpinājums Sekos...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru