svētdiena, 2014. gada 12. oktobris

Angel & Devil 14.DAĻA (Asinis un Sāpes)



Es aiz laimes gribēju piecelties un noskūpstīt, bet nevarēju. Vēlējos iesaukties “Alex, es tevi ļoti mīlu…’’, bet nespēju. Man tik ļoti sāpēja, visvairāk man sāpēja mugura un es sāku just kā brūces dzīst un mati tām līp klāt. Vienīgais ko varēju pateikt bija:
-Alex…
Viņš ieraudzīja mani, bet ātri novērsa skatienu un pievērsās Vilijamam. Es ieraudzīju viņa acīs bēdas un skumjas, viņš nevarēja man ieskatīties acīs, jo jutās dusmīgs uz sevi, tāpēc kad neieradās laikus un tāpēc kad redzēja mani vienu asinīs…
-TU!
-Alex, cik jauki tevi atkal satikt.
Ieraudzīju kā Alex gribēja uzliesmot kā agrāk, bet nespēja.
-Alex, Alex... Kā gan tu varēji tā izrīkoties. Nemeklēt savu mīļoto.
-Nemeklēt!? Es viņu meklēju dienu un nakti! Es neesmu ne ēdis, ne gulējis!
Paskatījos uz Alexu un viņš aši uzmeta man skatienu, bet turpināja skatīties Vilijamā.
-Laikam tad esi ļoti vārgs. Es tavā vietā būtu mazliet apēdis kādu muļķa cilvēku vai izsūcis mazliet asiņu.
-Manā vietā?! 
Alex vai traks palika no dusmām un vienā mirklī uzliesmoja.
-TU, TU ESI VIENĪGAIS KO NESPĒJU TIK ĻOTI CIEST! ES TEVI TAGAD LAPRĀT NOGALINĀŠU!
Alexa balss bija ļoti nikna, viņš liesmoja un runāja nikni! Alex sagrāba Vilijamu un taisījās viņu aizdedzināt, bet Vilijams pēkšņi iebļāvās:
-Viņa par tevi neko nezina! Un kā tu zini kad viņa tevi vispār mīl?!
Nu Alex kļuva ļoti nikns un aizdedzināja Vilijamu, bet viņš izspieda pēdējos vārdus un uzkliedz man:
-Andžela, ehh… Paprasi viņam kā viņš… uhh… zaudēja savu… auu… TĒVU…
Viņš to pateikdams viena mirklī uzliesmoja un no viņa palicis vairs nekas nebija…
-Tev viss labi?
Alex paskatījās uz mani, bet acīs vēl negribēja skatīties.
-Un kā izskatās?
-Šausmīgi… Nāc es vedīšu tevi mājās.
-Tikai uzmanīgi, man ļoti sāp…
-Protams.
Alex paskatījās un pasmaidīja, bet smaids nebija ilgs.
-Tu izskaties briesmīgi… Tu esi vienās asinīs un tava mugura. Ak…
-Lūdzu, tikai nevaino sevi. Tu neesi pie tā visa vainīgs. Tu mani meklēji dienu un nakti, tu neesi neko ēdis.
-Andžela, ja viss būtu tik viegli…
Es neko neatbildēju un vēlāk visu ceļu mēs klusējām. Es vēroju Alexa seju. Tā pauda vienas vienīgas skumjas. Es pēkšņi atcerējos ko Vilijams pirms nāves man teica “Paprasi viņam kā viņš zaudēja savu tēvu…’’, es sāku domāt par to un sapratu kad es tiešām nezinu kā viņš viņu zaudēja. Tas bija jocīgi, bet kāpēc Vilijams lika man to Alexam paprasīt? Un kāds sakars man ar to visu būtu? Es centos visu ceļu to saprast, bet  kad bijām ellē Alex ierunājās:
-Nāc, es tevi nomazgāšu.
-Es neesmu vairs maza meitene, lai mani kāds mazgātu.
Es šokēti atraucu.
-Neesi maza, bet vārga!
Alexam bija taisnība, es biju ļoti vārga, tik vārga kā tikko dzimis cālēns. Es sapratu kad nedabūšu viņu nekur prom, ja viņš mani pienācīgi neaprūpēs.
-Nāc, es tevi aiznesīšu.
-Aiziet es pati varu, bet tā pat paldies.
Es ieskatījos viņam acīs un pasmaidīju. Jāatzīst es labāk gribēju lai mani Alex aiznes, jo paiet bija patiešām grūti. Alex bija ļoti jauks un reti līda manās domās, bet kad gribēja tad ielīda un man tas pat patika.
-Tu esi vienās asinīs…
-Jā…
-Kā tas viss notika?
-Es gribēju lidot, bet viņš mani saķēra aiz kājas un parāva uz leju.
-Un kā ar muguru?
-Viņš mani noskūpstīja un tādā kā transa stāvoklī ielaida savus nagus man mugurā.
-Skaidrs…
Alex pēkšņi apklusa un neko vairs neteica, bet es nevarēju izturēt to klusumu un pajautāju:
-Kāpēc Vilijams ielaida savus nagus manā mugurā?
-Redzi tā nekad nav iepriekš bijis, bet pēdējā meitene kas līdzīgi cieta bija pirms 1000 gadiem atpakaļ.
-Un kāpēc viņš tā darīja?
-Viņš ir tādā kā transa stāvoklī. Kad kādu viņš grib, tad tikai retā izdzīvo. Redzi kad viņš tevi skūpstīja, viņš kļuva vai atkarīgs no tevis kā cilvēks no narkotikām! Un šoreiz tu viņam biji tās narkotikas.
-Tātad vairākus kritušos eņģeļus viņš nogalina, bet dažus grib rupji izvarot?
-Nu kaut kā tā…
-Bet vai tad viņam nav kāda draudzene vai sieva?
-Viņam bija, bet tā arī bija kritušais eņģelis.
-Un kas ar viņu notika?
-Viņš viņu nogalināja.
Man lēnām sāka kļūt viss skaidrs. Tā tad Vilijams bija izlepis pedofīls. Viņš izvaroja tikai tās kuras viņam šķita vērtīgas, bet pārējās nogalināja.
-Kāpēc viņš mani gribēja izvarot, nevis nogalināt?
-Tāpēc kad tu esi īpaša, Andžela.
Alex pieliecās un noskūpstīja mani.
-Es tevi mīlu…
Alex man iečukstēja ausī un es saķēru viņu un pati noskūpstīju.
-Neviens nav mīlējis tik stipri kā es tevi.
Es paskatījos uz Alexu un pasmaidīju. Sāpēs bija jau rimušās un Alex uzmanīgi centās atbrīvot manus matus un kleitu (vairāk jau skrandām līdzīgu kleitu) no brūcēm. Kad viņš to bija izdarījis viņš nolaizīja man muguru un es uzreiz jutu kā brūces sadzīst. Viņš noģērba no manis skrandas un pielaida tām uguni, tās uzreiz uzliesmoja. Es jutos neērti stāvot vienās biksītes un saķērusi rokas ap krūtīm. Viņš pasniedza man kleitu un lika man to uzvilkt. Tā bija ļoti skaista un es to labprāt gribēju uzvilkt, bet atcerējos par kailajām krūtīm un uzreiz pateicu:
-Pagriezies!
-Heh, esmu jau redzējis tavas krūtis.
Viņš likās uzjautrināts un iesmējās. Tad pēkšņi atcerējos kad mana “kleita’’ ļoti labi izcēla manas kailās krūtis un sāku justies neērti.
-Ja vienreiz palūrēji tad jau pietiek!
Es aši pagriezos un uzrāvu kleitu. Alex paskatījās un noskūpstīja mani.
-Tev ir buvīgs augums!
-Paldies, man to ir daudzi teikuši.
Viņš saķēra mani un ielika gultā. Šoreiz skūpsts bija daudz savādāks, tas bija tāds kas liecināja iekāri pēc manis…
Turpinājums Sekos...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru