svētdiena, 2014. gada 19. oktobris

Angel & Devil 16.DAĻA (Skūpsts ar Lūkasu)



Ellē jau biju mazliet iedzīvojusies, tikai draugu man nebija diez ko daudz. Alex bieži gāja medīt, bet es vairāk pārtiku no tā kas bija pieejams ellē. Jāatzīst biju jau aizmirsusi par Eņģeļu padarīšanu un neviens uz mani vairs neskatījās tā kad gribētu nogalināt. Vienīgais kas krita uz nerviem bija dēmonu zēnu pielīšana, visi tie svilpieni, skūpsti krita uz nerviem, bet Alex vienmēr sadeva pa seju tiem kas kaut vai pieskarās man.
-Labrīt!
Kad iegāju virtuvē pati sevi uzrunāju. Protams neviens neatbildēja, bet es jau arī negribēju lai kāds atbild.
-Čau…
Kāds atsaucās uz manu “Labrīt’’, bet to balsi es pazinu. Aši pagriezos kad biju atvērusi ledusskapi, lai paņemtu kādu asiņu pudeli.
-Tas esi tu, donora zēns!
-Hmh, tas esmu es. Un tā esi tu, Andžela.
-Jap. Paklau kā tevi īsti sauc? Toreiz mūsu saruna ātri beidzās un es nepaspēju tev pajautāt tavu vārdu.
-Nja, tā laikam bija. Mani sauc Lūkass. Ar diviem s!
-Prieks iepazīties Lūkass. Tu manu vārdu jau zini.
Vairāk pasmaidīju.
-Neesmu tev to teicis, bet tev ir jauks smaids.
-Paldies. Bet tev ir ļoti skaistas acis.
Tā patiešām bija, viņa acis bija apbrīnojamas, tādas kā nevienam. Tās bija tirkīza zilas un spīdēja. Tik skaistas acis es nekad nebiju redzējusi, taču viņa bālā āda … Tā bija tik šausmīga, es… Es mēģināju noturēt smaidu, bet man neizdevās.
-Kas noticis?
-Nekas, vienkārši es nespēju, es nevaru noskatīties kā tu ciet no tiem kodieniem…
-Andžel, viss ir labi, man nekas slikts nevar notikt.
Zēns centās jauki pasmaidīt, bet pat smaids padarīja viņu nožēlojamāku.
-Lūkass… Nedari to…
-Andžel, es to daru jo man tas patīk. Man tas sagādā baudu, bet viss lielāko baudu man sagādā tavi kodieni… Tie ir maigi un patīkami.
-Ak…
Lūkass saķēra mani aiz rokas un pievilka sev tuvāk.
-Iekodies, es zinu kad tu to gribi!
Viņš iečukstēja man ausī un tā bija taisnība, es to gribēju, es gribēju nobaudīt viņa asinis, gribēju.
-Dari to, es zinu kad tu to vēlies.
Viņš atkal iečukstēja un pielika savu kaklu pie manām lūpām. Es sajutu viņa asinis, tik labi sajutu. Viņa brūces vēl nebija abi sadzijušas un no kādas brūces iztecēja asins pile kas pieskārās manām lūpām. Es nolaizīju lūpas un sajutu, sajutu to pašu ko toreiz kad dzēru viņa asinis… Es iekodos viņam kaklā un viņš iešņukstējās. Asins pudele izslīdēja man no rokām un atsitās ar lielu blīkšķi uz grīdas. Visa grīda bija stiklos un asinīs un mēs tajos stāvējām, es un Lūkass… Atlaidusi lūpas un ievilkusi ilkņus paskatījos uz viņu.
-Kāpēc… Kāpēc tu to dari…
Viņš neko neatbildēja un cieši skatījās manī. Kādu laiku bija tikai klusums, mēs abi viens otrā skatījāmies, tik cieši it kā meklētu gaismu, tumsas tunelī.
-Es.. Es…
Lūkass sāka runāt, bet šķita kad nespēj atrast īstos vārdus.
-Es… Es…
Viņš novērsa skatienu un paskatījās uz manām lūpām.
-Es… Es vēlētos tevi noskūpstīt…
Es paskatījos uz Lūkasu un noskūpstīju viņu. Skūpsts bija savādāks, pavisam savādāks. Viņa lūpas šķita raupjas un es sajutu viņa asinis. Tā iekāra, iekāra pēc viņa bija ļoti liela. Vienīgais ko spēju saprast bija tas kad viņš nav tikai Donora zēns kuru sauc Lūkass, viņš ir kas vairāk... Viņš ir tāds kā es!
Turpinājums Sekos...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru