sestdiena, 2014. gada 13. decembris

Angel & Devil 26.DAĻA (Alexa klusēšana)

Mēs gājām uz manu istabu un kad iegājām, sāku krāmēt savas mantas. Kad mantas bija sakrāmējusi somā, pa taisno gāju uz durvju pusi, bet Alex mani apturēja un teica:
-Redzi, es teicu kad viss būs labi un kad mēs tiksim ārā no šī murga.
Es paskatījos uz Alexu un atbildēju:
-Njā, tu savu solījumu turēji, bet man kaut kas šķiet nepareizi...
Alex uz mani paskatījās ar jautājošu skatienu, bet es paspēju ierunāties pirmā:
-Alex, tev nešķiet kad viņam kaut kas ir padomā? Man nešķiet kad viņš būtu palaidis mūs tā pat un kur nu vēl parādījis kā tevi atbrīvot...
-Tu pārāk daudz domā, dārgā!
Alex ierunājās un pieliecās lai mani noskūpstītu, bet es pagriezos un nevēlējos saņemt viņa skūpstu.
-Hehe... Labi! Ja tu tā vēlies...
Alexa burvīgais smaids izdzisa, bet es nevēlējos lai tā notiek, tāpēc sniedzos lai noskūpstītu viņa vaigu, bet viņš pagriezās un noskūpstīja manas lūpas.
-Lūk, tas vairs nav godīgi!
Es ierunājos un redzēju kā Alex iesmejas.
-Dārgā, mēs dēmoni tādi esam... Negodīgi... Ideāli... Un...
Alex saķēra manu vidukli un sāka skūpstīt manu kaklu.
-Un seksīgi...
Viņš pabeidza savu teikumu un saķēra manas krūtis. Man nebija noskaņojuma burvīgam seksam ar Alexu un vienīgā doma kas bija man prātā bija: ''Ātrāk tikt prom no šejienes''
-Alex, beidz...
Viņš ignorēja manus vārdus un tā pat turpināja, bet es iekliedzos:
-ALEX, PĀRSTĀJ!
Alex atlaida mani un paņēma somu. Viņš neko neteica un izgāja no istabas. Es arī sekoju viņam līdz un centos atvainoties,
-Alex, piedod... Es negribēju tevi sāpināt, es nebiju to domājusi tā...
Viņš pagrieza galvu, bet neko neatbildēju un turpināja iet. Es arī vairs neko neteicu un tikai sekoju viņam. Kad bijām pie Lūkasa istabas durvīm, Alex iegāja iekšā un es sekoju viņam līdz. Istabā neviena nebija. Dega ugunskurs, uz galda stāvēja glāze un tai blakus nazis. Es piegāju pie kamīna un mazliet saberzēju rokas. Alex stāvēja un vēroja galdu. Viņš pacēla glāzi, paostīja un nolika atpakaļ. Es vēl stāvēju pie kamīna un sasildījos (stāvēt vienā kreklā un apakšbiksītes, nebija diez ko silti).
-Andžela, panāc šurp. Tev tas ir jāredz...
Alexa balsī, bija bailes. Ne jau tādas kā agrāk, bet savādākas, tādas kas liecināja bailes, bailes par kādu citu. Es piegāju klāt pie viņa un pamanīju uz galda uzrakstu; ''Andželika MIRS", blakus bija 3 asins piles, tās bija manas asinis!
-Ale, kā...kā viņš?....
Alex, neko neatbildēja un sāka vērot istabu.
-Alex?...
Viņš paskatījās augšā un kliedza:
-Andžela, UZMANIES!
Es paskatījos augšā, bet neko īpašu neredzēju, tāpēc nolaidu galvu, bet priekšā stāvēja Lūkass... Lūkass ar dunci rokās!
Turpinājums Sekos...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru