sestdiena, 2014. gada 8. novembris

Angel & Devil 22.DAĻA (Tukšums)



Nepārtraukti domāju par vakardienu, šķita kad visu zinu, bet tagad saprotu to kad esmu viena tukša vieta. Manā prātā valda tukšums, tumšs, melns tukšums. Es nevienu nebiju satikusi, grāmatu man nebija un pats ļaunākais Alex vairs nebija parādījies. Tas nav godīgi! Man jau tā ir tik daudz kas jāpārcieš, bet vēl tas?! Es vairs nevaru, es padodos. Es to visu pārvarēt nevarēšu, ja jau tagad grimstu bēdās un neziņā.
Tuk, tuk, tuk!
Atvērās durvis un pa tām ienāca Alexa mamma/elles karaliene.
-Andželika…
-Andžela.
Paskatījos un karalieni un pasmaidīju.
-Vienalga! Man vajag tavu palīdzību.
-Piedodiet, bet man…
-Nerunā pretī! Seko man!
Es piecēlos no gultas un karaliene izgāja pa durvīm, bet es tikai sekoju līdzi.
-Paklausieties, man tiešām nav…
-Andželika, tu vari tagad paklusēt?!
Es sapratu kad nespēšu vairs runāt pretī un sekoju viņai. Mēs gājām diez gan ātri un es skatoties uz grīdu sekoju līdzi, katram savam solim. Atvērās durvis un karaliene iegāja pa tām iekšā, es protams sekoju. Istaba bija ļoti plaša un skaista. (Es pat nobrīnījos)
-Andželika, ir noticis kaut kas briesmīgs.
Es jau gribēju iekliegties un jautāt kas noticis, bet karaliene paspēja pirmā.
-Alex, Alex ir sagūstīts!
-Kas? Kur?
-Mēs nezinām, noteikt atrašanās vietu nespējam, bet…
-Bet kā gan jūs zināt kad viņš ir sagūstīts?
-Man ir disks kur ir parādīts kā viņu sagūsta un zīmīte.
-Amm… Vai varu, vai varu apskatīties to disku un zīmīti?
-Jā protams, ņem, bet ir vēl kas… Tev ar Alexu ir saikne, varbūt tu kaut ko dzirdi vai redzi?
-Nē, kopš tā brīža kad viņš ir pazudis, nespēju saklausīt viņa domas un redzēt to ko redz viņš…
Karaliene pagriezās un parādīja uz durvīm. Es paņēmu disku kas stāvēja uz galda un aizgāju. Kamēr gāju uz istabu, atvēru vēstuli kurā bija disks un izņēmu zīmīti. Uz tās bija rakstīts: “Viņš pieder mums!’’ Es iegāju istabā un ieliku disku, datorā. Diskā, bija parādīts Alex un 3 puiši kas tērpušies melnās maskās, sagrābj Alexu un ielaiž viņā kaut kādu vielu. Tas skats bija baiss un vēlreiz skatīties es to negribēju, bet man vajadzēja to noskatīties vēlreiz, jo šķita kad to vietu es pazīstu.
-Tās ir vecās šūpoles…
Vieta kuru es parādīju tikai Alexam un vieta no kuras nokritu. Izņēmu disku, paņēmu somu un sāku kravāt mantas. Ieliku datoru, disku, 3 asins pudeles un 2 mazliet apceptus gaļas gabalus, bet zīmīti ieliku somas kabatā. Uzliku somu uz muguras un izskrēju no istabas pa taisno uz elles izeju. Nācās mazliet ieplēst kleitas mugurdaļu, lai varētu izplest spārnus un pacelties gaisā. Aizlidoju uz vecajām šūpolēm un nometu somu pie koka. Apsēdos pie koka un izvilku no somas datoru. Ieliku tajā disku un vēlreiz noskatījos to video.
-Tam jābūt kaut kur tur.
Paskatījos uz to vietu, kurā Alexu sagūstīja. Piecēlos un aizgāju līdz turienei. Uzmanīgi aplūkoju un pamanīju kaut kādu salocītu papīra gabalu. Pacēlu papīra gabalu un atvēru to. Tajā bija teikts kad un kur Alex ir jāsagūsta, bet vēl ļaunāk… Tur kur vajadzēja būt parakstam, bija: Vilijams. Lapa, izslīdēja man no rokām un es atspiedos pie koka. Sapratu kad neesmu vairs tukša vieta un sāku kaut ko saprast, saprast to kas Vilijams ir dzīvs un viņš būs tas kas cīnīsies ar Alexu, viņš būs tas kas viņu nogalinās.!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru