otrdiena, 2014. gada 4. novembris

Angel & Devil 21.DAĻA (Slepenā tikšanās)



Man bija bail, tik ļoti kā nekad. Es zināju, kad man atbilde ir jāatrod un ez zināju kad es to atradīšu. Aizgāju pie Brūsa pajautāt par kādu grāmatu kas varētu man palīdzēt.
-Sveiks, Brūss, man kaut ko vajag.
-Sveika, Aņdž, ko meklē?
-Nu, eee… Nu kaut kādu likumu grāmatu…
-Tu domā dēmonu likumu grāmatu?
-Nu jā, laikam.
-Tad meklē to, septītajā skapī, ceturtajā plauktā un man šķiet kaut kur pa vidu.
-Paldies, Brūss!
Paskatījos un pasmaidīju Brūsam, bet viņš tā pat noteikti neredzēja, jo bija ļoti iegrimis savā grāmatā.
-Tā paskatīsimies.
Aizgāju pie neskaitāmiem skapjiem un meklēju skapi ar numuru septiņi.
-Ah… viens, trīs, pieci un septiņi.
Piegāju pie skapja un sāku meklēt grāmatu.
-Elles noteikumi, Elles iedzīvotāji un par tiem un… Aha, Dēmonu likumi. Tas kas vajadzīgs.
Paņēmu to ko meklēju, bet pēc tam nolēmu kad katram gadījumam paņemšu arī tās divas. Uzbļāvu Brūsam par grāmatām un gāju prom. Kad iegāju savā istabā, noliku grāmatas uz gultas un pati apsēdos tām blakus. Paņēmu pirmo grāmatu un ar roku notīrīju no vāka putekļus. Vidū rēgojās liels uzraksts: “Elles Likumi’’. Grāmata bija diezgan skaista, ja vien neskaita putekļus un to smirdoņu kas nāca no vāka. Pati grāmata bija sarkana ar lielu, melnu zīda lenti. Kad attaisīju lenti un atvēru grāmatu, no grāmatas iznāca vairākas dzirksteles. Tās gar manu ausi noslīdēja un klusā balsī nosauca manu vārdu. Vēlāk kad grāmatu jau biju pabeigusi lasīt, jutos ļoti nogurusi un vienīgā doma bija: “Gulēt’’. Paslēpu grāmatas zem gultas un palīdu zem segas.
-Ak, mans sātans! Es jūtos tik draņķīgi…
Biju pamodusies un šķita kad esmu ar kādu ļoti stipri kāvusies. Centos aizmirst sāpes, tāpēc nolēmu turpināt lasīt grāmatas. Kad pieliecos un skatījos zem gultas, nevarēju saskatīt tās, tāpēc sāku taustīt ar roku.
-Kur viņas ir?
Es taustīju un taustīju, bet tikai sajutu grīdu.
-Ahh.. Nu kur tās sasodītās grāmatas?!
Izkāpu no gultas un pietupos, pie gultas.
-Nu tā... KO?! Kur ir grāmatas?!
Tur to nebija, grāmatu nebija zem gultas un sāku jau satraukties.
-Nē, nē, NĒ! Tas nevar būt, tās noteikti ir kaut kur iemestas.
Es sāku mētāt savas mantas pa istabu un cerēju kad grāmatas ir kaut kur iemestas.
-Čau, Aņdž… VOU, kas te notiek?
-Brūss, ir ļoti, ļoti slikti. Vai neesi redzējis tās trīs grāmatas, ko šodien no tevis aizņēmos?
Es vēl ar vien mētādama mantas pa gaisu, jautāju Brūsam.
-Nu, es tikko redzēju kā kāds tipiņš tās nes prom, bet paklau par to taga…
-KĀDS VĒL TIPIŅŠ?
-Nu es nezinu, bet paklaus…
-Tu redzēji kur viņš aizgāja?
-Nu jā tur.
Brūss parādīja ārā gaitenī un es uzreiz aizskrēju uz to pusi. Skrēju tik ilgi kamēr panācu to tipiņu. Grasījos kliegt un lekt tam virsū, bet mani apstādināja Vilijams un es uzreiz paslēpos aiz stūra. Pag, ko? Vilijams?
-Vai atnesi?
Vilijams ierunājās.
-Jā, šeit tā ir.
Nezināmais tipiņš atbildēja un paskatījās vai kāds nenāk. Es ieraudzīju kā zēns noņem melnu lakatu un nomet to zemē.
-Tās taču ir manas grāmatas!
Pie sevis nodomāju.
-Lūdzu, kungs. Visas trīs, kā lūdzāt.
Nezināmais tipiņš mazliet pieliecās un pasniedz Vilijamam grāmatas.
-Lieliski, bet tagad pazūdi lai es tevi šeit vairs neredzētu!
Vilijams naidīgi pavēlēja un nezināmais arī pazuda. Viņš pagāja man garām, bet mani neieraudzīja un tad es ieraudzīju kas bija tas nezināmais tipiņš. Tas bija Lūkass, bet kā viņš pazīst Vilijamu? Kādu brīdi, pastāvēju un domāju par to kas tikko bija noticis, bet kad gaitenī vairs neviena nebija , es arī nodomāju kad ir pēdējais laiks lai pazustu, pirms viņi abi vēl atgriežas un pamana vēl mani un tad vēl nogalina. Paskatījos vai neviena nav un pazudu, taču prātā bija tikai viena doma: KAS ŠEIT NOTIEK?!
Turpinājums Sekos...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru