ceturtdiena, 2016. gada 7. janvāris

Tu zini, ka tev patīk.

-Džeimss, tu zini ka neesmu jau labu laiku izklaidējusies un pirmkārt, šī mājās sēdēšana man jau krīt uz nerviem.
-Zinu, mazā, bet tiešām tev vajag iziet tieši šonakt?
-Esmu noilgojusies pēc labas mūzikas, apsolu ka ilgi nebūšu prom... Un ja pat būšu... 
-Un ja pat būsi?
-Tu tā pat sen gulēsi, heh.
*Skaļi aizcērtas durvis*
-Un tu atkal esi prom...
Gāju pa ielu un dzirdēju katru savu soli. Un ja jautājat, kas es esmu, tad skaidrs ir viens... Nekas labs.
-Sveicināti.
Iegāju klubā un jau sāku just kā mūzika sāk valdīt pār manu ķermeni. Un sapratu, ka ne tikai mūzika.
-Mistika, tu atnāci...
Saķēris mani un pievilcis sev tuvāk, tu ierunājies.
-Vai tad man bija kāda izvēle?
-Īsti nezinu...
Apgriezos pret tevi un sajutu tavu ķermeni pilnībā. 
-Tu nekad nemainies... Mistika...Tas pats kārdinošais ķermenis, apburošās acis un tās lūpas.. Mmm...
-Varbūt tā, pat ir labāk.
Tu saķēri manu roku un aizvedi uz V.I.P. zonu. Iekārtojos dīvānā un paprasīju martini.
-Man teica ka, esi jau visu paveikusi.
-Itkā... Tagad gaidu tikai samaksu.
Tu uzkāpi man virsū, paņēmi manu martini, noliki uz galda un teici:
-Tiešām domāju ka maksāšu tev, par pāris līķiem?...  Mistika... Tu nekad nemainies, vienmēr paliec tik STULBA.
Piecēlos, iemetu viņu otrā dīvānā, uzliku kāju un izvilku ieroci.
-Dārgumiņ, tavā vietā es nespēlētos ar mani. Atkārtoju pēdējo reizi, KUR IR NAUDA?
-Neesi, naiva. Novāc ieroci.
-Piķi iedod.
-Kāju novāc.
-Ak dievs, kā tu man uz nerviem krīti.
Paskatījos uz viņu un nospiedu ''gaili''. Sakārtojos un iečukstēju viņam ausī: 
-Ar tevi sekss bija labs, žēl kad dēļ vienas muļķības nākas tevi pazaudēt.
Un aizgāju...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru